شرکت گلف اجنسی ایران در نظر دارد تامین لیفتراک مورد نیاز خود در بندر امام خمینی(ره) را در قالب مناقصه واگذار نماید.
مهلت خرید اسناد مناقصه و ارسال پاکت ها: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۳.
محل دریافت اسناد مناقصه: از طریق دریافت از سایت شرکت به آدرس www.gaciran.co و یا به صورت مراجعه حضوری به دفتر شعبه تیوای شرکت گلف اجنسی ایران واقع دراستان خوزستان، بندر امام خمینی(ره)، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، انبار T18 با کد پستی ۶۳۵۶۱۹۰۰۶۳ تلفن ۰۶۱۵۲۲۸۲۶۹۰. (در مراجعه حضوری برای خرید اسناد مناقصه، ارائه معرفی نامه با امضای صاحبین امضای مجاز برای اشخاص حقوقی و پرداخت هزینه اسناد به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال الزامی می باشد)
تاریخ و محل بازگشایی پاکتها: روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۵ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در دفتر مرکزی شرکت گلف اجنسی ایران به آدرس تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت شمال و بزرگراه مدرس، پلاک ۲۴۹ کد پستی ۱۹۱۸۹۳۳۸۶۳.
تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۵.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل پانصد و چهل میلیون تومان را به یکی از دو طریق ذیل ارائه و اصل سند مربوطه را داخل پاکت «الف» گذاشته و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند:
الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب شماره شبا IR450590014881693930000001 نزد بانک سینا شعبه ظفر به نام شرکت گلف اجنسی ایران.
ب – ضمانتنامه معتبر بانکی به نام شرکت گلف اجنسی ایران با مدت سه ماهه.
محل تحویل پاکت ها: بلوار میرداماد، بین نیل و بزرگراه مدرس، پلاک ۲۴۹، کد پستی ۱۹۱۸۹۳۳۸۶۳ دفتر حراست شرکت و یا نماینده حراست در دفتر شعبه تیوا شرکت (محل دریافت حضوری اسناد).
شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد. کلیه هزینه های مربوط به آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
انتهای پیام/