آگهی مناقصه عملیات تامین لیفتراک مورد نیاز شرکت گلف اجنسی ایران در بندر امام خمینی(ره)

شرکت گلف اجنسی ایران در نظر دارد تامین لیفتراک مورد نیاز خود در بندر امام خمینی(ره) را در قالب مناقصه واگذار نماید.
مهلت خرید اسناد مناقصه و ارسال پاکت ها: تا ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 1404/08/03.
محل دریافت اسناد مناقصه: از طریق دریافت از سایت شرکت به آدرس www.gaciran.co و یا به صورت مراجعه حضوری به دفتر شعبه تیوای شرکت گلف اجنسی ایران واقع دراستان خوزستان، بندر امام خمینی(ره)، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، انبار T18 با کد پستی 6356190063 تلفن 06152282690. (در مراجعه حضوری برای خرید اسناد مناقصه، ارائه معرفی نامه با امضای صاحبین امضای مجاز برای اشخاص حقوقی و پرداخت هزینه اسناد به مبلغ 5,000,000 ریال الزامی می باشد)
تاریخ و محل بازگشایی پاکتها: روز دوشنبه مورخ 1404/08/05 ساعت 10:00 صبح در دفتر مرکزی شرکت گلف اجنسی ایران به آدرس تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت شمال و بزرگراه مدرس، پلاک 249 کد پستی 1918933863.
تضمين شركت در مناقصه: مبلغ 5.400.000.000 ریال معادل پانصد و چهل میلیون تومان را به يكي از دو طريق ذيل ارائه و اصل سند مربوطه را داخل پاکت «الف» گذاشته و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند:
الف- فيش واريز مبلغ فوق به حساب شماره شبا IR450590014881693930000001 نزد بانك سینا شعبه ظفر به نام شرکت گلف اجنسی ایران.
ب – ضمانتنامه معتبر بانکی به نام شرکت گلف اجنسی ایران با مدت سه ماهه.
محل تحویل پاکت ها: بلوار میرداماد، بین نیل و بزرگراه مدرس، پلاک 249، کد پستی 1918933863 دفتر حراست شرکت و یا نماینده حراست در دفتر شعبه تیوا شرکت (محل دریافت حضوری اسناد).
شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد. کلیه هزینه های مربوط به آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.